domingo, 9 de enero de 2011

VISITA A LA SENDA DEL MOLLÓ

La ruta de avui sobre ser de mes kms. que de costum, la penya vaig sobrat em aguantat tot el recorregut sense problemes, a les 8 hores eixiem Amadeo, Macià, Manolo, Jose, Justo, Oscar i Paco cap a Barx amb un baix ritme per a escalfar, en la Drova surt el primer percans, el amortiguador de Justo diu que no vol anar i obliga a putjar el sillit per anar en condicions, en la divertida senda entrepins que baixa a Pla de Corrals casi al final ja Amadeo fa gala del seu impetu kamikaze i segons diu ell "eixa pedra s'ha soltat i m'ha tirat" i el descabalga provocan-li contusions en el braç i la cama, però no li impedeix seguir i tots anem avant per el cami de la serra, en plegar al desvio per agafar la senda, Justo i Manolo segueixen per la pista al no tindre les montures en condicions per a fer la baixada, els demés enfilem cap al objetiu marcat un poc cansats però amb ganes.
El inici de senda estava complicat per les pedres humides però més amunt el terreno estava millor i mos recordava les putjades amb garra de Batiste per els escalons imposibles .... impresionant!!, ja tenim ganes de voret de nou.
En aplegar al cim del Molló m'amprenem la baixá rapida i divertida, sense tindre ningún percans important, bueno destacar una xicoteta exibició de Amadeo de com preparar un pasét complicat,
en arribar al bar amb ganes de repondre a base de superbocadillos i vinacha, Justo i Manolo ens "esperaven" per a esmorçar.
Despres de un lio de bocadillos "eixe es el meu... eixe no ...el meu en iomeio...etc.., esmorçem i en acabar començem la tornada per el cami del barranc, creuant el riu amb pòca aigua pero prou per a emparmos els peus, uns mes que altres degut al creuarse uns en altres en mig del riu.
Pasat el escoll em aplegat a Rafelcofer a les 13 hores i pocs minuts posant punt i final a la ruta.

Datos i numerets de la ruta: Ací

Track de la ruta: Ací

No hay comentarios:

Publicar un comentario